Wybór gadżetów reklamowych
Im bogatszy jest katalog dostępnych gadżetów reklamowych, tym trudniej jest wybrać odpowiednie przedmioty najtrafniej reklamujące konkretną firmę. Wprawdzie zawsze można wybrać uniwersalne przedmioty, które można dostosować do dowolnej branży, jednak ich wykonanie musi być odpowiednio dopasowane do indywidualnych cech przedsiębiorstwa. Przykładem tego rodzaju gadżetów jest ceramika reklamowa, którą przedsiębiorca może wykorzystać jako prezenty lub gratisy dołączane do sprzedawanych produktów.
Ceramika reklamowa jako numer jeden całej kampanii
Zapewne każdy z nas jest w stanie powiązać określony rodzaj kampanii reklamowej z konkretną firmą. Najczęściej wiążemy w ten sposób twarze znanych celebrytów z konkretnymi produktami lub firmami. Znane są też nam popularne telewizyjne reklamy, w których główną rolę grają fikcyjne postacie lub zastosowany jest jeden określony sposób promocji. Taki rodzaj prowadzenia kampanii reklamowych okazuje się być wyjątkowo skutecznym, a jego skutkiem jest tworzenie silnego i trwałego wizerunku rzetelnej firmy, której nazwa zawsze kojarzy się z wysoką jakością produktów, solidnością i prestiżem.
Opisany wyżej skutek można jednak osiągnąć na wiele równych sposobów. Miejsce znanych celebrytów może zająć inna postać a także inny rodzaj gadżetów. Przykładem jest popularna ceramika reklamowa, którą można zastosować jako główny element procesu promowania firmy. Jako przykład może posłużyć reklama firm, które prowadzą sprzedaż kawy, herbaty lub ekspresowych zupek. Dodawanie do każdej paczki oryginalnego kubka z nazwą firmy, prowadzi do bardzo skutecznego dotarcia do niezliczonej liczby klientów. Używanie przez nich przez długi czas otrzymanych w gratisie kubków, zwiększa zaufanie do konkretnej marki i skłania do częstszych zakupów jej produktów.